سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند سبحان، مال را به کسانی که دوست یادشمن دارد می بخشد؛ ولی دانش را جز به کسی که دوست دارد نمی بخشد [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مکتب خودمان شخصیت هایی مانند حضرت رسول و امام علی (ع) را داریم که باید از سخنان این افراد در صحبت های مان استفاده کنیم و امروز تنها مردم سالاری دینی است که جامعه ما را پربار تر می کند. 

دیدن نوشتار...

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/6/29 و ساعت 9:41 صبح | نظرات دیگران()

ذوق زدگی شهروندان از راه‌اندازی زیرگذرهای میدان امام علی (ع) باعث ایجاد ترافیک سنگین حتی بعد از مراسم بهره برداری از این طرح در چهار محور عبدالرزاق،هاتف ،ولی عصر ومجلسی شد. 

 دیدن نوشتار...

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/6/29 و ساعت 9:37 صبح | نظرات دیگران()

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:اصفهانی ها در دوران 8سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و از خصوصیات بارز آنان صف شکنی بود و با اجرای زیرگذر های میدان امام علی (ع) در بافت تاریخی این شهر بار دیگر شجاعت خودرا با توجه به رهنمودهای امام راحل نشان دادند.

دیدن نوشتار...

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/6/29 و ساعت 9:33 صبح | نظرات دیگران()

سرانجام زیرگذرهای میدان امام علی (ع) پس از گذشت 14 ماه از روز کلنگ زنی آن که با حضور شهردار اصفهان صورت گرفت با حضور رییس مجلس شورای اسلامی افتتاح می شود این درحالی است که ناظران این پروژه و کسانی که از نزدیک شاهد احداث زیرگذرهای میدان امام علی (ع) بوده‌اند،متفق القول بر این عقیده‌اند که احداث این طرح به دست توانای مهندسان ایرانی،بهترین الگو برای انتقال تجربیات مدیریت شهری به سایر کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است.

دیدن نوشتار...

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/6/27 و ساعت 2:28 عصر | نظرات دیگران()

 رئیس حوزه علمیه اصفهان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن هتک حرمت قرآن مجید، ‌نوشت:‌ اهانت به قرآن، حلقه دیگری از جریان سازماندهی شده اسلام ستیزی از سوی نظام سلطه استکباری است.
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/6/23 و ساعت 4:30 عصر | نظرات دیگران()

از مشکلات بزرگ صخره نوردی کمبود سالن است و به همین سبب با وجود گذشت 20 سال از این ورزش در استان هنوز ورزشکار مقام آور وجود ندارد.

دیدن نوشتار...

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/6/14 و ساعت 6:22 عصر | نظرات دیگران()

طرح احیای میدان امام علی (ع) را بی‌شک می‌توان مهمترین طرح بهسازی بافت فرسوده درتاریخ شهرداری اصفهان و زیرگذر های این پروژه را نیز می‌توان شاه بیت پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و حمل و نقل نامید.چهار زیرگذر طرح احیای میدان امام علی (ع) تا چند روز دیگر وبه مناسبت عید سعید فطر افتتاح می‌شود. 

دیدن نوشتار...

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/6/14 و ساعت 6:10 عصر | نظرات دیگران()

بعد از گذشت 15سال از زمان کلنگ زنی و شروع ساخت مصلی اصفهان،نه تنها آماده وپذیرای نمازگراران نشده بلکه هر سال به مشکلات آن اضافه می شوداین در حالی است که امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان موضوع اصلی مطرح شده در این جلسه انتقاد در خصوص محرومیت پایتخت فرهنگ وتمدن ایران اسلامی از داشتن یک مصلی جهت برگزاری برنامه ها ومراسم مذهبی وملی بود.

دیدن نوشتار...

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/6/13 و ساعت 4:12 عصر | نظرات دیگران()

آن‌هنگام که بیست روز را به پایان برید، خداوند هفتاد هزار فرشته را به سوى شما راهى کند تا شما را از هر شیطان رانده‏شده‏اى نگاه دارند و براى هر روزى که روزه گرفته‏اید روزه‌ی صد

سال را براى شما نویسند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/6/9 و ساعت 9:21 صبح | نظرات دیگران()

دیروزبعداز ظهر بر اثر انفجار مهیب یک مجتمع مسکونی در ملاصدرا تخریب شد و 6
نفر به شدت مجروح شدند و به 3 خودرو سواری نیزخسارات جدی واردگردید همچنین
علت این حادثه نشست گاز براثر برخورد دستگاه بیل مکانیکی پیمانکار حفاری
امور آب و فاضلاب با لوله شبکه گاز عنوان شده است.  
ادامه مطلب...
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 5:11 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 392320
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو