سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برترین صدقه آن است که فرد مسلمان دانشی را فراگیرد، سپس آن را به برادر مسلمانش بیاموزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

رییس مرکز آموزش کشاورزی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: 60 درصد دانش آموختگان این مرکز وارد بازار کار می شوند.

ورود 60 درصد دانش آموختگان مرکز آموزش کشاورزی اصفهان به بازار کار

رییس مرکز آموزش کشاورزی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: 60 درصد دانش آموختگان این مرکز وارد بازار کار می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران عباس میرجلیلی بمناسبت هفته جهادکشاورزی (21تا27خرداد) اظهار کرد: این مرکز اکنون یکهزار و 200 نفر دانشجو دارد که 45 درصد دانشجویان در مقطع کارشناسی و 55 درصد آن ها دانشجوی کاردانی هستند.
وی افزود: این مرکز آموزشی با هدف انتقال آموزش به محل بهره برداران کشاورزی بنا به درخواست مردم و پیگیری فرمانداری ها در سه شهرستان کاشان، نطنز و فریدن نیز واحدهای تابعه راه اندازی کرده است.
وی گفت: دانشجویان این مرکز از طریق کنکور سراسری علمی و کاربردی در رشته های حوزه علوم دامی شامل پرورش طیور، گاو و حوزه زراعی شامل پرورش گل و گیاه، گیاهان زینتی و گیاهان دارویی و پرورش آبزیان می توانند وارد مرکز آموزشی کشاورزی شوند.
رییس مرکز آموزش کشاورزی جهاد کشاورزی اصفهان افزود: این مرکز بیش از 110 هکتار زمین زراعی و باغ و عرصه عملیاتی پرورش مرغ گوشتی، مرغ تخم گذار، قارچ خوراکی و بوقلمون و مزارع ذرت در اختیار دارد.
میرجلیلی تاکید کرد: طرح های تحقیقاتی در این مزارع با رویکرد آموزش اقتصادی که نتیجه تحقیقات به بهره برداری اقتصادی برسد، آموزش داده می شود.
وی اضافه کرد: در این مجتمع آموزشی همچنین، مرکز رشد و کارآفرینی ایجاد شده تا به اشتغال فارغ التحصیلان کمک کند.
وی تاکید کرد: داش آموختگان این مرکز آموزشی بدلیل دریافت آموزش کاربردی و بر اساس تجربه عملی در بازار کار نیروهای موفق تری در مقایسه با فارغ التحصیلان مهندسی کشاورزی از دانشگاه ها نشان داده اند.
به گفته وی علاوه بر دانشجویان دوره های ترمی علمی و کاربردی، این مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان جهاد کشاورزی را نیز برعهده دارد و سالانه بیش از 10هزار نفر ساعت کلاس برای این نیروها برگزار می کند.
میرجلیلی افزود: در راستای آموزش بهره برداران کشاورزی در سال گذشته،سه هزار و 500 نفر روز آموزش تخصصی کوتاه مدت برای کشاورزان برگزار شده است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 92/3/26 و ساعت 3:3 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 392336
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو