سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه به هرچه از او پرسیده می شود پاسخ می دهد، بی گمان دیوانه است [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

سال آینده سازمان لیگ بیس بال ایران راه اندازی خواهد شد.سومی بیس بال غرب آسیا دور از دسترس نیست

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علیرضا ادیب رئیس انجمن بیس بال و سافت بال ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی ما در سال آینده راه اندازی سازمان لیگ می باشد که برویم به سمت برگزاری مسابقات به صورت باشگاهی که امیدوارم به سرانجام برسد و این باعث می شود که هزینه های فدراسیون کاهش یابد و تعداد بازی ها بیشتر شود و به راحتی می توانیم مسابقات را در 6 ماهه اول سال به اتمام رسانیم.

وی پیرامون لیگ بیس بال کشور گفت: مرحله نهایی مسابقات لیگ بیس بال از روز چهارشنبه دهم دی ماه با حضور تیم های تهران، بوشهر، گیلان و کرمان آغاز می شود که پس از پایان این رقابت ها تیم ملی به مسابقات غرب آسیا اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: با آمدن توما در راس کادرفنی تیم ملی بیس بال خیلی امیدواریم که از رتبه آخری که قبلا کسب نمودیم بتوانیم به مرحله دوم صعود کنیم و اگر برنامه های این مربی ژاپنی به خوبی عملی شود اگر دوم نشدیم به طور حتم مکان سوم از آن ایران است که این مهم دور از دسترس نیست.

علیرضا ادیب درباره فاصله بین مرحله مقدماتی و مرحله نهایی بیان داشت: دلیل اصلی این فاصله اسپانسر مسابقات بود چراکه این زمان را برای برگزاری مرحله نهایی به ما اوکی دادند ولی به هرحال ما باید اولویت بندی کنیم تا بتوانیم برنامه ها را به خوبی اجراء نمائیم.

وی به بازی دوستانه سافت بال ایران و ترکیه اشاره کرد و گفت: پیگیر این هستیم که برای دختران یک بازی تدارکاتی با ترکیه ترتیب دهیم که ربابه شهریان مسئول ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان قول داده است که این بازی حتما انجام شود و همچنین وی قول مساعد داد که مسابقات قهرمانی سافت بال کشور برگزار شود.

وی در ادامه از وزارت ورزش و جوانان خواست که رشته های بیس بال و سافت بال را مورد حمایت قرار دهند و در پایان از رسانه ها به دلیل نگاه ویژه به این دو رشته تقدیر و تشکر نمود. 

 

 

انتهای پیام/


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 93/10/9 و ساعت 4:42 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 392325
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو